Communicatie

Wij hebben regelmatig contact met u als klant. Heeft u een vraag over een nieuwsbrief, enquete of brief? Wij helpen u er graag mee.

Veel gevraagd over Communicatie

Ik heb een mail of SMS gekregen. Maar ik vraag me af of die wel van jullie afkomt. Wat kan ik doen?

Algemeen

Sinds 2020 ontvangen woningzoekenden mailtjes of een SMS van Woningnet met de vraag geld over te maken. Doet dat niet! Het is  phishing. Daarmee proberen criminelen u geld afhandig te maken.

  • Voor een voorbeeld van een phisingmail klik hier.
  • Voor een voorbeeld van een phising-SMS klik hier.

Twijfelt u of de mail van ons afkomt? Controleer dan of de mail eindigt op @deltawonen.nl. 

Waarom krijg ik een enquête van jullie?

Algemeen

Uw mening over onze service is belangrijk! Daarom vragen wij regelmatig uw mening. Soms doen we dat met een enquête. Bijvoorbeeld na een reparatieverzoek, vertrek uit onze woning. Of als u bij ons start als huurder.

Zo weten we hoe we onze service kunnen aanpassen op uw wensen.

Ik heb een enquête van jullie gekregen. Maar die wil ik niet meer ontvangen. Wat kan ik doen?

Algemeen

U regelt dit zelf door onder aan de mail op  "afmelden" te klikken.

Ik heb een nieuwsbrief van jullie gekregen. Maar die wil ik niet meer ontvangen. Wat kan ik doen?

Algemeen

U meldt zich eenvoudig af door te klikken op "afmelden" onder in de nieuwsbrief.

Ik wil mijn contactgegevens veranderen. Hoe regel ik dat?

Algemeen

Op Mijndeltawonen kunt u zelf uw e-mailadres en telefoonnummer veranderen. U kunt ons ook bellen. Dan passen wij de gegevens voor u aan.

Kan ik iemand machtigen om voor mij wat te regelen?

Algemeen

Ja, u kunt het volgende regelen met een volmacht:

  • Rondom de verhuizing: 1e controle/eindcontrole/oplevering.
  • Opzeggen van de huurovereenkomst.
  • Ondertekenen van de huurovereenkomst.
  • Afhalen van sleutels en druppels.
  • Dat een ander aanwezig is bij een reparatieverzoek.
  • Volledige volmacht

Heeft u een Mijn deltaWonen account?
Dan kunt u de volmacht online invullen. U en de gemachtigde krijgen een e-mail. Hij/zij moet die mail (mag op een mobiele telefoon) en een legitimatiebewijs laten zien. 

Nog geen account?
Maar wilt u eenvoudig een account maken, klik dan hier.

Lukt het niet online?
Vul dan dit document volmacht in. Stuur een ondertekend exemplaar aan ons op, of geef het af aan onze medewerker.

Een huurder kan niet iemand machtigen om:

  • Namens hem/haar met ons te bellen.  Hij/zij moet altijd bij het gesprek aanwezig zijn.
  • Post te laten bezorgen bij een ander. Dat wordt altijd op het huisadres bezorgd. Tenzij er bewindvoering is.