Communicatie

Wij hebben regelmatig contact met u als klant. Heeft u een vraag over een nieuwsbrief, enquete of brief? Wij helpen u er graag mee.

Veel gevraagd over Communicatie

Waarom krijg ik een enquête van jullie?

Uw mening over onze service is belangrijk! Daarom vragen wij regelmatig uw mening. Soms doen we dat met een enquête. Bijvoorbeeld na een reparatieverzoek, vertrek uit onze woning. Of als u bij ons start als huurder.

Zo weten we hoe we onze service kunnen aanpassen op uw wensen.

Ik heb een enquête van jullie gekregen. Maar die wil ik niet meer ontvangen. Wat kan ik doen?

U kunt ons bellen. Dan zorgen wij ervoor dat u geen enquêtes meer ontvangt.

Ik heb een nieuwsbrief van jullie gekregen. Maar die wil ik niet meer ontvangen. Wat kan ik doen?

U kunt ons bellen. Dan zorgen wij ervoor dat u geen nieuwsbrieven meer krijgt.

Ik wil mijn contactgegevens veranderen. Hoe regel ik dat?

Op Mijndeltawonen kunt u zelf uw e-mailadres en telefoonnummer veranderen. U kunt ons ook bellen. Dan passen wij de gegevens voor u aan.