Digitaal klantenpanel

Wij hebben een digitaal klantenpanel dat wij een aantal keren per jaar vragen voorleggen. Zo weten we wat er speelt en wat u belangrijk vindt. De uitkomsten gebruiken we ook om waar nodig onze dienstverlening te verbeteren.

Veel gevraagd over Digitaal klantenpanel

Wat is een digitaal klantenpanel?

Algemeen

Een digitaal klantenpanel bestaat uit een aantal mensen. Deze mensen vragen wij een aantal keren per jaar een digitale vragenlijst in te vullen over een bepaald onderwerp.

Op deze manier krijgen we een goed beeld van uw wensen en verwachtingen. Waar nodig passen we onze dienstverlening daar op aan.

Ik heb een enquête van jullie gekregen. Maar die wil ik niet meer ontvangen. Wat kan ik doen?

Algemeen

U regelt dit zelf door onder aan de mail op  "afmelden" te klikken.

Kan ik deelnemen aan een digitaal klantenpanel?

Algemeen

Dat kan, we zijn blij met uw aanmelding! U kunt zich aanmelden bij het digitaal klantenpanel. U ontvangt een bevestiging van uw deelname. Wij vragen u maximaal 4 x per jaar om mee te doen aan een onderzoek.

Wat voor onderwerpen bespreken jullie in een digitaal klantenpanel?

Algemeen

In een klantenpanel leggen we verschillende onderwerpen voor zoals bijvoorbeeld: welke informatie wilt u op onze website vinden? Welke zaken wilt u online met ons regelen? Wat vindt u belangrijk als het om leefbaarheid gaat?