In onze gemeenschappelijke tuin knippen jullie de heggen. Hoe vaak wordt dit gedaan?
Algemeen
Dat gebeurt 2 keer per jaar. De 1e keer eind juni, begin juli. De 2e keer in september of oktober.
Woont u in een galerij- of portiekflat? Dan noemen wij dat een woongebouw. In een woongebouw wonen meedere huurders en soms ook eigenaren van koopwoningen.
Bent u niet tevreden over de schoonmaak van, of het tuinonderhoud rondom uw woongebouw? Dit kunt u dit direct HIER melden.
Dat gebeurt 2 keer per jaar. De 1e keer eind juni, begin juli. De 2e keer in september of oktober.
Nee, dat doen wij niet. De winkel is verplicht om de achtergelaten wagens zelf op te halen. Belt u zelf even naar de winkel waar het wagentje van is?
Dat is afhankelijk van de ruimte die beschikbaar is. U heeft altijd toestemming van ons nodig. U kunt daarvoor met ons bellen. Dan plannen we een inspecteur voor u in om te kijken wat mogelijk is.
Wij raden dat af in verband met brandgevaar en overlast door rook.
Het is niet toegestaan een kolenbarbecue te gebruiken. Wilt u toch barbecueën? Gebruik dan een elektrische barbecue.
De spreekuren vindt u in het overzicht Spreekuren complexbeheerders.
Wij wassen de ramen als u daarvoor betaalt via de servicekosten. U kunt dit nakijken in uw huurovereenkomst.
Betaalt u er niet voor? Dan moet u dit zelf doen.
Dat kunt u zien op het schoonmaakrooster. Dit rooster hangt in de centrale hal van uw woongebouw.
Betaalt u servicekosten voor het schoonmaken? U vindt de schoonmaakschema's in de algemene ruimte.
Is het schoonmaakbedrijf niet geweest of is er niet volgens afspraak schoongemaakt? Dan kunt u dit HIER melden.
U kunt ook met ons bellen of naar het spreekuur van de complexbeheerder. In dit Spreekuren complexbeheerders vindt u de contactgegevens.
Betaalt u servicekosten voor het ramenwassen? U vindt de schoonmaakschema's in de algemene ruimte.
Is het schoonmaakbedrijf niet geweest of is er niet volgens afspraak schoongemaakt? Dan kunt u dit HIER melden.
U kunt ook met ons bellen of naar het spreekuur van de complexbeheerder. In dit Spreekuren complexbeheerders vindt u de contactgegevens.
Woont u in een woongebouw met lift? Dan betalen de huurders op de begane grond niet mee voor de lift. Zij betalen dus minder voor stroomverbruik.
Zit er een parkeergarage onder het gebouw? Dan betaalt iedereen evenveel.
De complexbeheerder heeft een sleutel van de meterkast. |
Woont u in Zwolle dan vindt u in ditSpreekuren complexbeheerders de contactgegevens. Woont u in Kampen neem dan telefonisch contact met ons op.
Ja, maar altijd na overleg met de complexbeheerder. Kijkt u voor de contactgegevens in het Spreekuren complexbeheerders.
Woont u in 'Margaretha' in Kampen? Dan mag het sleutelkluisje alleen naast uw eigen voordeur hangen. De hoofdingang is 24 uur per dag geopend. Daarom mag u geen sleutelkluisje aan de buitenkant van het gebouw hangen.
Wij mogen de beelden niet vrijgeven in verband met de wet op de privacy. Doet u aangifte bij de politie? Dan kunt u daar melden dat er mogelijk camerabeelden zijn van het incident. De politie vraagt de beelden eventueel bij ons op.
Meer informatie leest u in Informatie cameraprotocol.
U kunt dit bij de complexbeheerder melden. In het Spreekuren complexbeheerders vindt u de contactgegevens.
Als u huurder in het woongebouw bent, dan kan dat. Wij vragen u de ruimte na gebruik schoon achter te laten.
U kunt informatie krijgen bij de beheerder. Als u geen contactgegevens van de beheerder heeft, kunt u ons hiervoor bellen.
Wij ruimen geen sneeuw. Wel verstrekken wij zout en sneeuwschuivers aan vrijwilligers van de het woongebrouw die sneeuw willen ruimen.