Ik woon in een woongebouw met blokaansluiting voor verwarming en/of elektriciteit en/of water. Kan ik zelf een leverancier kiezen?
Algemeen
Nee, dit kan niet. Er is 1 aansluiting, daarom is het centraal geregeld.
In een aantal woongebouwen is de verwarming/elektriciteit/water centraal geregeld. Dit betekent dat u niet zelf een leverancier kunt kiezen.
Nee, dit kan niet. Er is 1 aansluiting, daarom is het centraal geregeld.
U betaalt het voorschotbedrag aan ons via de servicekosten. Dit is niet altijd zo. Woont u in een VvE-complex? Dan betaalt u uw voorschot meestal via ista.
Heeft u éénmalig problemen met het betalen van de huur? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Samen kijken we wat er mogelijk is. Een kleine achterstand is makkelijker op te lossen dan een hoge schuld.
Als u denkt dat het u niet lukt om elke maand uw huur op tijd te betalen. Neem dan contact op met één van onderstaande organisaties. Wij werken veel met hun samen. Voor meer informatie: klik op onderstaande linkjes
Gemeente Zwolle
Gemeente Kampen
Gemeente Oldebroek
U kunt hiervoor een verzoek indienen via Mijn deltaWonen. Heeft u geen Mijn deltaWonen account? Maak hier uw account aan om uw zaken snel en makkelijk te regelen.
Lukt het online echt niet? Bel dan met ons op 038 851 02 00 of stuur een mail naar info@deltawonen.nl.
Wij beoordelen uw verzoek. U krijgt van ons bericht of wij akkoord gaan. Als dit zo is, hoort u ook per wanneer de aanpassing ingaat.
Heeft u op afstand uitleesbare meters van ista? Ga dan naar de website van ista en kies voor ‘registreren als nieuwe gebruiker’. Vul daarna alle velden in om zelf een account aan te maken. Klik hier voor meer informatie.
Lukt het aanmelden niet? Neem dan contact op met de klantenservice van Ista via telefoonnummer 010 245 57 00.
Heeft u op afstand uitleesbare meters van Techem? Stuur een e-mail naar info@deltawonen.nl. Wij vragen Techem u informatie en inloggegevens toe te sturen.