Vanaf 14 oktober 2024 sturen we huurders met een betalingsachterstand op een andere manier berichten
U kunt op drie manieren van ons een bericht ontvangen:
- een automatisch ingesproken telefoontje van een belrobot via +31 088 103 67 43;
- een sms'je van +31 970 580 169 40;
- een e-mail van huurincasso@deltawonen.nl
Een belrobot geeft ons tijd voor persoonlijke aandacht
Loopt u achter met de huur? Dan kunt u een telefoontje krijgen van (088) 103 67 43. U hoort dan een automatisch ingesproken bericht. Dat is de belrobot. U kunt bij de belrobot laten weten dat u de huur meteen betaalt. U kunt ook om een sms of e-mail met betalingsgegevens vragen. Tijdens kantooruren kunt u er ook voor kiezen om een medewerker aan de telefoon te krijgen. Kunt u niet opnemen? Dan belt de robot later nog een keer.
Wij begrijpen het als u moet wennen aan een belrobot. Het is voor ons een handig hulpmiddel. Door de belrobot hoeven we zelf minder te bellen. Dat betekent dat we meer tijd hebben om persoonlijke aandacht te geven aan mensen die onze hulp nodig hebben.
Betaalt u altijd op tijd? Dan merkt u niets van de verandering
Tip: sla de nieuwe contactgegevens van ons op |
Sla de contactgegevens op in uw e-mail en telefoon. Daardoor komt een e-mail niet in uw spambox. En als de belrobot belt, herkent u het telefoonnummer. |
.