Gevonden resultaten voor "HUUR BETALEN"

Veel gestelde vragen

Op welke manieren kan ik de huur betalen?

  • Automatische incasso. Wilt u automatisch betalen?  Vul het machtigingsformulier (SEPA) in.

  • Zelf overmaken. Vermeld uw klantnummer bij uw betaling. Dit nummer staat op de factuur die u iedere maand krijgt. Als wij een e-mailadres van u hebben, krijgt u de factuur per mail. Met de IDEAL- link kunt u de huur direct betalen. Hebben wij uw e-mailadres niet? Dan ontvangt u de factuur per post.

  • Via ‘Mijn deltaWonen’ kunt u ook met IDEAL betalen

Meer over dit onderwerp

Wanneer moet ik mijn huur betalen?

De huur moet voor de 1e van de maand bij ons binnen zijn.

Meer over dit onderwerp

Kan ik de huur op uw kantoor betalen?

U kunt bij ons op kantoor de huur pinnen. Contant betalen is niet mogelijk.

Meer over dit onderwerp

Kan ik de huur contant betalen?

Nee, contant betalen is niet mogelijk.

U kunt de huur:

  • betalen via een automatische incasso.
  • via 'Mijn deltaWonen' betalen met iDEAL.
  • zelf overmaken op ons bankrekeningnummer NL33 RABO 0171 6146 74. Vermeld het klantnummer.
  • pinnen bij ons op kantoor. U kunt niet contant betalen.
Meer over dit onderwerp

Ik ontvang mijn uitkering/salaris na de 1e van de maand. Mag ik de huur op een andere datum betalen?

De huur moet voor de 1e van de maand betaald zijn. Lukt dit niet? Bel dan met ons. Dan zoeken we samen naar een oplossing.

Meer over dit onderwerp
Toon alle 160 resultaten

Kennisbank

Toon alle 20 resultaten